Levering

Verzending van uw bestelling

Afhankelijk van uw bestelling wordt levering uitgevoerd door PostNL, UPS, DHL of DPD.

Als een bestelling te groot is voor een mailbox wordt deze als pakket verzonden. PostNL levert pakketten van meer dan 12 kilogram niet af in een brievenbus. Wij raden u aan om een regelmatig adres te gebruiken en niet een postbusadres voor grote bestellingen.

Levering van verschillende producten
Wanneer meerdere artikelen in één keer worden besteld, zullen wij ons best doen om ze allemaal tegelijk te leveren. In dat geval is de levertijd van de gehele bestelling dezelfde als de goederen met de langste levertijd. Indien u de goederen het liefst apart geleverd krijgt, kunt u dit tijdens het bestelproces bevestigen.
Verzending van uw bestelling
Al onze producten hebben een levertijd aangegeven op hun respectievelijke webpagina’ s. Onze meest populaire producten worden binnen 2 dagen geleverd.
Vertraging in levering

Met uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog in behandeling is.

Als de bestelstatus op uw rekeningen staat’ verzonden’ maar u heeft uw bestelling nog steeds niet ontvangen, moet u een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen wordt een bestelling in enkele dagen in plaats van 2-3 dagen. Indien u uw bestelling na 14 dagen niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer in uw e-mail te vermelden.

Privacybeleid

Pedicuremotoren.nl Privacybeleid

Pedicuremotoren.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de door u verstrekte persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om uw bestelling snel en eenvoudig te verwerken. Voor de rest van de bestelling zullen wij uw gegevens alleen gebruiken met uw toestemming. Pedicuremotoren.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen, wij zullen uw persoonlijke gegevens uitsluitend doorgeven aan derden die betrokken zijn bij de verwerking van uw bestelling.

Pedicuremotoren.nl verkoopt niet uw persoonsgegevens

Pedicuremotoren.nl zal uw persoonsgegevens niet aan derden verkopen en zal deze gegevens uitsluitend ter beschikking stellen van derden die betrokken zijn bij de verwerking van uw bestelling. Onze medewerkers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te respecteren.

Uw persoonlijke gegevens worden veilig opgeslagen bij Pedicuremotoren.nl
Wij waarderen uw vertrouwen in ons en daarom zullen wij uiterst zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens omgaan. Uw gegevens worden te allen tijde beschermd en vertrouwelijk behandeld.
Cookies

Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser op uw computer worden opgeslagen. Pedicuremotoren.nl gebruikt cookies om u bij uw volgende bezoek te herkennen. Cookies stellen ons in staat om gebruiksinformatie van onze diensten te verzamelen en te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonlijke identificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Pedicuremotoren.nl geen cookies ontvangt.

Mocht u vragen hebben over het Privacybeleid van Pedicuremotoren.nl, dan kunt u een e-mail sturen. Onze helpdesk helpt u bij het verstrekken van de informatie die u nodig hebt over uw persoonlijke gegevens of indien u wijzigingen wilt aanbrengen. U heeft specifiek het recht op correcties van uw gegevens. Indien wijziging van ons Privacybeleid noodzakelijk is, vindt u de meest recente informatie op deze pagina.

Pedicuremotoren.nl gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren
  • Wanneer u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betalingsgegevens nodig om uw bestelling te verwerken en u op de hoogte te houden van de levering.
  • Om het winkelen bij Pedicuremotoren.nl zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, slaan wij met uw toestemming uw persoonsgegevens en de gegevens betreffende uw bestelling en het gebruik van onze diensten op.  Wij zullen hierbij in staat zijn om onze website voor u te personaliseren en advies te geven over producten waarin u mogelijk geïnteresseerd bent.
  • Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van onze website en over speciale aanbiedingen en promoties. Als u dit niet waardeert kunt u ons een e-mail sturen
  • Wanneer u een account aanmaakt bij Pedicuremotoren.nl slaan we uw gegevens op een beveiligde server op. Wij slaan informatie op in uw account zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet hoeft in te vullen voor het plaatsen van een nieuwe bestelling.
  • We zullen de gebruiksgegevens van onze klanten op onze website gebruiken om onze website te ontwikkelen. Uw feedback zal onze website verbeteren.
  • Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens in de recensie wilt opnemen. We zijn nieuwsgierig naar de meningen van onze bezoekers, maar we behouden het recht om de bijdragen die niet voldoen aan de voorwaarden van de site niet te publiceren.
  • Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij u naar uw naam, adres en e-mailadres. We gebruiken de gegevens om de actie uit te voeren, de winnaars aan te kondigen en de respons op onze marketingcampagne te meten.
Vertraging in levering

Met uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog in behandeling is.

Als de bestelstatus op uw rekeningen staat’ verzonden’ maar u heeft uw bestelling nog steeds niet ontvangen, moet u een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen levert PostNL een bestelling in enkele dagen in plaats van 2-3 dagen. Indien u uw bestelling na 14 dagen niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer in uw e-mail te vermelden.

Garantie en vervanging

Garantie

Ondanks de hoge kwaliteit van onze grondstoffen kan het voorkomen dat u een product ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert. In dat geval bieden wij u zo snel mogelijk een passende oplossing.

Als het goed defect is bij ontvangst kunt u het altijd binnen 7 kalenderdagen retour sturen, vergezeld van de originele factuur.

Het product moet direct terug naar de leverancier. Contacteer ons voor het juiste retouradres.

Als een product breekt terwijl het meer dan 14 dagen in uw bezit is, zullen wij uw probleem zo snel mogelijk oplossen. Afhankelijk van de grondstof zullen wij dit doen door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Vervanging

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd ontvangt u niet automatisch een vervanging. Wanneer de grondstof. We zullen eerst controleren of we het goed kunnen repareren. In het geval dat we niet kunnen repareren zullen wij u laten weten of u een vervanging kunt verwachten of dat de betalingsverplichting vervalt en wij zullen u uw betaling terugstorten.

Kosten voor reparatie
Alle reparaties worden uitgevoerd door een gespecialiseerd bedrijf. Als het defect niet in de garantie wordt genoemd, zoals schade door vallen, impact of water, draadbreuk, onjuist gebruik of als de garantie is verstreken, dan ontvangt u een offerte. U kunt dan aangeven of u akkoord gaat met reparatie (van de aangegeven prijs) of dat u afziet van verdere reparatie. In het laatste geval kunt u uw goederen laten retourneren met een eventuele factuur voor onderzoeks- en transportkosten.

Retourneren

Voorwaarden

Het kan het voorkomen dat u ontevreden bent met het door u bestelde product. Indien u binnen 14 dagen na ontvangst van het product bij ons aangeeft dat u het product wilt retourneren dan kan dit als het product en de verpakking wordt geretourneerd in de nieuwstaat.

Als uw retour is ontvangen en geaccepteerd, dan ontvangt u binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag van het geretourneerde product op uw rekening. Eventuele bij aanschaf betaalde verzendkosten worden niet geretourneerd.

Verzendkosten retour

Indien u het product wilt retourneren dient u het product terug te sturen naar de leverancier. Hier kunt u zien in welke landen onze leveranciers zitten. Contacteer ons voor het juiste retouradres. 

De verzendkosten van de retournering worden niet door ons vergoed en zijn voor eigen rekening.

Eigen verantwoordelijkheid

De verantwoordelijkheid voor het aankomen van de retour bij de leverancier ligt bij u. 

Indien u retour stuurt raden wij u aan deze verzekerd en met track&trace te versturen. Hiermee kan uw retour ten alle tijden worden gevolgd. 

 

Bestelling

Bestelling plaatsen zonder account

We lopen u door de stappen die nodig zijn om een bestelling te plaatsen.

  1. Klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’ om het gewenste product toe te voegen aan uw winkelwagen.
  2. Klik op ‘Ga naar afrekenen’. (Als u door wilt gaan met winkelen en meer producten wilt toevoegen, klikt u op’ Doorgaan met winkelen’).
  3. Controleer de gegevens van uw bestelling.
    • Mijn winkelwagen: deze pagina toont u de inhoud van uw winkelwagen
    • Adres: hier bezorgt u ons uw factuur en afleveradres.
    • Indien u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen dan kunt u dit hier op uw factuuradres vermelden.
  4. Verzendingsmethode: hier kunt u uw favoriete verzendmethode selecteren
  5. Als alle gegevens correct zijn, selecteert u uw betaalmethode bij ‘Betalingsinformatie’.
  6. Nadat u uw betaling hebt geselecteerd om door te gaan met’ Besteloverzicht’.
  7. Maak uw bestelling definitief om onze voorwaarden te lezen en te aanvaarden en klik op ‘ Plaats bestelling’.
Bestelling plaatsen zonder account
De zoekbalk bevindt zich bovenaan de website en vermeldt’ zoekbalk hier…’. U kunt hier elk woord invoegen om onze inventaris te doorzoeken. Deze functionaliteit vindt u bij al onze productgroepen. Vanaf het tabblad’ shop’ kunt u onze volledige inventaris bekijken. De tabbladen van productgroepen tonen alleen specifieke productgroepen.
Bestelling plaatsen met account​
Om een account aan te maken bij Pedicuremotoren.nl moet je naar’ mijn account’ gaan in de rechterbovenhoek van de webpagina. Daarna klikt u op’ Maak een account aan’. Vervolgens wordt u gevraagd uw persoonlijke gegevens in te vullen om een klantprofiel te maken. Zodra u met succes bent geregistreerd kunt u een bestelling plaatsen met uw account.
Zakelijke bestelling
Indien uw bedrijf binnen de EU maar buiten Nederland is gevestigd, dan kunt u uw zakelijke bestelling plaatsen met verlegging van BTW (0%). U kunt in het betaalproces uw BTW nummer opgeven, de BTW wordt dan automatisch op 0% gezet.

Betalen

Betaalmethodes

Voor het accepteren van creditcardbetalingen (Visa, MasterCard, Amex) en diverse Europese nationale online betaalmethoden (iDeal, MisterCash, Giropay, Sofort en vele andere) maken wij gebruik van de externe betaalverwerkers Stripe en Mollie

Bestelling plaatsen met account​

U kunt bij Pedicuremotoren.nl uw bestellingen ook gespreid betalen via In3 en SprayPay.

U kunt via SprayPay tegen rente betalen in maximaal 12 termijnen indien u woonachtig in Nederland bent en beschikt over een Nederlandse bankrekening.

U kunt via In3 zonder rente betalen binnen 60 dagen indien u woonachtig in Nederland bent en beschikt over een Nederlandse bankrekening.

Lees meer over gespreid betalen via SprayPay: 
pedicuremotoren.nl/gespreid-betalen-via-spraypay

Lees meer over gespreid betalen via In3: 
pedicuremotoren.nl/gespreid-betalen-via-in3

Bankoverschrijving

Natuurlijk kunt u ons ook betalen via bankoverschrijving:

U kunt het verschuldigde bedrag via uw eigen internetbankieren methode rechtstreeks overmaken op onze bankrekening. Stuur ons een e-mail met een bewijs van overdracht en uw ordernummer naar om ons te informeren.

Onze bankgegevens zijn:

Naam: Luspada
IBAN: NL58 KNAB 0256 9053 98.
BIC: KNABNL2H

Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

Zodra wij een bevestiging van betaling ontvangen hebben, beginnen wij met de verwerking van uw bestelling.

Afgewezen voor gespreid betalen

Wij hebben geen inzicht in of invloed op de aan- of afwijzingen van In3 en SprayPay. Afwijzingen zijn definitief: u kunt na een afwijzing niet nogmaals bij dezelfde partij proberen uw bestelling te plaatsen.  Echter, als u bent afgewezen voor gespreid betalen door In3 dan kunt u alsnog proberen uw bestelling te plaatsen via SprayPay. Andersom geldt dit ook.