STUUR ONS EEN E-MAIL

VEELGESTELDE VRAGEN

Kunnen jullie mijn pedicuremotor schoonmaken of repareren?

We werken nauw samen met onze leveranciers, en allen hebben een eigen technische afdeling. Op uw verzoek kunnen wij jaarlijks controles en reparaties regelen: stuur ons een e-mail.

Wij sturen u ook tijdig een herinnering voor een vrijwillige jaarlijkse check-up om uw machine in perfecte staat te houden, en om uw garantie niet te laten verlopen.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

2 tot 3 werkdagen voor leveringen binnen Verenigd Koninkrijk & Ierland.

Over het algemeen worden alle bestellingen die voor 15.00 uur Amsterdamse tijd geplaatst zijn dezelfde dag nog verzonden. Omdat wij rechtstreeks vanaf onze leveranciers in Nederland en Italië verzenden duurt de aflevering van uw bestelling in Nederland 2 tot 3 werkdagen.

Wij bieden track & trace codes voor alle bestellingen, zodat u uw levering online kunt volgen. Als u denkt dat uw bestelling is vertraagt, neem dan contact met ons op.

Wanneer kan ik een bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na levering terugsturen, met volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Mits de producten in nieuwstaat terugkomen.

Wilt u uw bestelling terugsturen, neem dan contact met ons op.

CONTACTEER ONS

+31 20 894 34 59
[email protected]

Chat support  12:00-18:00

Gratis verzending in EU bij bestelling vanaf €50

Da Costastraat 141-1 1053 ZM Amsterdam (NL)

Heeft u een zakelijk voorstel?
Stuur een email.