Reparatie


Hoe moet ik mijn product inpakken om het op te sturen voor reparatie?
Gebruik een stevige verpakking. Dit hoeft niet de originele verpakking te zijn. U kunt vaak een gratis doos bij de supermarkt halen, of een doos bij het postkantoor kopen.

Meldt uw reparatie aan via het online reparatieformulier. Print het verzendlabel uit. Die vindt u in de mail die u van ons heeft ontvangen.


Hoe lang duurt een reparatie?
Dat verschilt per product en probleem. Reken over het algemeen op 5 tot 10 werkdagen na aankomst van uw product bij de technische dienst van de leverancier. Als uw product gerepareerd is, laten wij u dit natuurlijk meteen weten. 


Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren?

  1. Meldt uw reparatie aan via het online reparatieformulier
  2. Maak uw product klaar voor verzending;
    1. Pak het goed en stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking.
    2. Verwijder indien van toepassing vloeistof en stofzakken.
  3. Print uw verzendlabel en document voor de leverancier uit. Deze vindt u in de email die wij u hebben gestuurd.
  4. Stuur het pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij u in de buurt.
  5. Wacht rustig af. Wij contacteren u.


Wat zijn de reparatievoorwaarden?
Zowel binnen als buiten de leveranciersgarantie kunt u bij ons terecht voor uw reparatie. Binnen de leveranciersgarantie is dit gratis, daarna moet u voor de reparatie betalen.

  • Is uw product binnen 14 dagen na aankoop al defect? Dan kan u ervoor kiezen om uw geld terug te krijgen of uw product om te ruilen voor een nieuw product;
  • Is uw product na 14 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kunt u bij ons terecht. Hiervoor moet u wel betalen. De leverancier onderzoekt uw product en maakt een prijsopgave. Op basis daarvan kunt u kiezen of u het wilt laten repareren of niet.

Meldt uw reparatie gemakkelijk aan via het online reparatieformulier


Is reparatie altijd gratis?
Als uw product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie door de leverancier helemaal gratis.

Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen wij u helpen met de reparatie. Hiervoor moet u wel betalen. Wij kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. De leverancier onderzoekt eerst uw product, maakt een prijsopgave en wacht op uw beslissing voordat zij aan de reparatie begint.

Meldt uw reparatie gemakkelijk aan via het online reparatieformulier


Hoe meld ik online mijn reparatie aan?
Meldt uw reparatie gemakkelijk aan via het online reparatieformulier.


Waarom krijg ik een prijsopgave?
U krijgt de prijsopgave van de leverancier per mail toegestuurd als de leverancier heeft vastgesteld dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. U kunt kiezen uit 3 opties:

  • U gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel uw product terug. U betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt uw product terug.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt uw product niet meer terug. U betaalt dan geen onderzoekskosten en uw product wordt milieuvriendelijk vernietigd.

Geef binnen 14 dagen uw keuze aan ons door.


Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.