Retourneren


Welke retourmogelijkheden heb ik?
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product heeft u 2 opties:

  • uw product gratis ruilen voor een ander product;
  • uw product gratis retourneren en uw geld terug laten storten.

Eventueel betaalde verzendkosten worden niet teruggestort.

Na 14 dagen wordt uw product altijd gerepareerd. 

U kunt uw keuze aangeven in het online retourformulier


Hoe meld ik mijn retour aan?
Dit doet u via het online retourformulier


Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen wij er misschien nog iemand anders blij mee maken. Heeft u de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, wij bekijken de staat van uw teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Uw verpakte product kunt u verzenden in stevige doos die u goed afsluit.

Product ingepakt? Print uw verzendlabel uit. Deze vind u in de email die u van ons heeft ontvangen.


Wat zijn de retourvoorwaarden?
U kunt binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen uw retour aanmelden. Tevens moet u binnen diezelfde 14 dagen uw product terugsturen. U heeft 2 opties:

  • uw product gratis ruilen voor een ander product;
  • uw product gratis retourneren en uw geld terug laten storten.

Om het aankoopbedrag minus eventueel betaalde verzendkosten terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen.

U kunt uw keuze aangeven in het online retourformulier. Na 14 dagen repareren wij uw product en gelden de bovenstaande opties niet meer.


Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Meldt uw retour aan via het online retourformulier
  2. Maak uw product klaar voor verzending;
    1. Pak het goed en stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking.
    2. Verwijder indien van toepassing vloeistof en stofzakken.
  3. Print uw verzendlabel en document voor de leverancier uit. Deze vindt u in de email die wij u hebben gestuurd.
  4. Stuur het pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij u in de buurt.
  5. Wacht rustig af. Wij contacteren u.


Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, u mag uw product uitproberen zoals u in de winkel ook zou doen. 

Bevalt het product niet? Dan kunt u deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om uw product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen wij er nog iemand anders blij mee maken.


Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.