Retourneren

Welke retourmogelijkheden heb ik?
Bij Pedicuremotoren.nl bieden we u de mogelijkheid om uw product te retourneren. De kosten hiervan kunnen per product verschillen, dus lees aandachtig de informatie hieronder om te weten wat u kunt verwachten.

  • Salonmeubilair: Alle producten die op een pallet worden geleverd, zoals manicuretafels, etc., kunnen binnen 14 dagen tegen kostprijs worden omgeruild of geretourneerd:
    • Als u de originele transportdoos en het pallet heeft bewaard, zijn de kosten €100 exclusief BTW.
    • Als u de originele transportdoos en/of het pallet niet heeft bewaard, zijn de kosten €250 exclusief BTW voor het afhalen van het salonmeubilair, of €100 exclusief BTW voor het omruilen ervan, mits het meubilair past in de transportdoos en op het pallet van het nieuwe meubilair.
  • Overige producten: Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product heeft u de volgende opties:
    • U kunt uw product gratis ruilen voor een ander product.
    • U kunt uw product gratis retourneren en uw geld terug laten storten.

Voor alle producten geldt:

  • Eventuele verzendkosten worden niet terugbetaald.
  • Na 14 dagen wordt het product altijd gerepareerd.

U kunt uw keuze aangeven in het online retourformulier.


Hoe meld ik mijn retour aan?
Dit doet u via het online retourformulier.


Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Als u besloten heeft om uw product terug te sturen, is het belangrijk om het op de juiste manier te verpakken om beschadigingen te voorkomen. Hoe u dit het beste kunt doen, hangt af van het type product dat u terugstuurt.

  • Salonmeubilair: Alle producten die op een pallet worden geleverd, zoals manicuretafels, etc:
    • Als u salonmeubilair terug wilt sturen, dient u het te verpakken in de originele transportdoos en op het pallet te plaatsen.
    • Maak een foto van het verpakte salonmeubilair en stuur deze per email naar ons, zodat we kunnen bevestigen dat het klaar is voor transport.
    • Print het verzendlabel uit en plak dit op het pakket.
    • Als u de originele transportdoos en/of het pallet niet heeft bewaard, sturen we speciaal transport langs om het salonmeubilair op te halen.
    • Na betaling van de transportkosten wordt uw product afgehaald.
  • Overige producten:
    • Als u andere producten terug wilt sturen, verpak deze dan zo stevig mogelijk in een doos.
    • Gebruik indien mogelijk de originele verpakking.
    • Print het gratis verzendlabel uit en plak dit op de doos.
    • U levert zelf het pakket in bij een pakketpunt.


Wat zijn de retourvoorwaarden?
Bij Pedicuremotoren.nl kunt u uw product binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour. U heeft dezelfde 14 dagen de tijd om het product terug te sturen of laten afhalen. Om het aankoopbedrag, minus eventuele verzendkosten, terug te krijgen, is het belangrijk dat u het product in de originele staat en onbeschadigd retourneert. U kunt uw keuze aangeven in het online retourformulier.

Na 14 dagen zullen we het product repareren en zijn de bovenstaande opties niet meer van toepassing.


Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
Als u besluit om uw product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, is het belangrijk om dit op de juiste manier te doen. Hoe u dit het beste kunt doen, hangt af van het type product dat u retourneert.

  • Salonmeubilair: Alle producten die op een pallet worden geleverd, zoals behandelstoelen, kappersstoelen, wasunits, etc.,
    • Als u de originele transportdoos en het pallet heeft bewaard, meldt u uw retour aan via het online retourformulier binnen 14 dagen na ontvangst.
    • Pak uw salonmeubilair goed en stevig in en plaats het op het pallet. Stuur ons een email met een foto van het pakket.
    • Betaal €100 excl. btw voor de afhaal van uw salonmeubilair via de betaallink die u van ons ontvangt. Print het verzendlabel en het document voor de leverancier uit.
    • Wees aanwezig op de dag van afhaal en wacht rustig af. Wij nemen contact met u op.
    • Als u niet de originele transportdoos en/of het pallet heeft bewaard, meldt u uw retour aan via het online retourformulier. Betaal €250 excl. btw voor de doos-loze afhaal van uw salonmeubilair via de betaallink die u van ons ontvangt. Print het verzendlabel en het document voor de leverancier uit. Wees aanwezig op de dag van afhaal en wacht rustig af. Wij nemen contact met u op.
  • Overige producten:
    • meldt u uw retour aan via het online retourformulier binnen 14 dagen na ontvangst.
    • Maak uw product klaar voor verzending door het goed en stevig in te pakken. Dit hoeft niet in de originele verpakking te gebeuren.
    • Verwijder indien van toepassing vloeistoffen en stofzakken uit het pakket.
    • Print het verzendlabel en het document voor de leverancier uit en plak dit op het pakket.
    • Stuur het pakketje gratis terug via een pakketpunt bij u in de buurt.
    • Wacht rustig af. Wij contacteren u.


Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, u mag uw product thuis uitproberen zoals u in de winkel ook zou doen. Als het product niet naar wens is, kunt u deze retourneren. Let wel op dat het product in de originele staat en verpakking wordt teruggestuurd zodat wij er nog iemand anders blij mee kunnen maken.


Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.