Verzending en Bezorging

Welkom bij onze FAQ over verzending en levering! Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over verzendopties, levertijden en het volgen van bestellingen. Ons doel is om uw aankoopproces van begin tot eind zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht u nog vragen hebben, staat onze klantenservice altijd voor u klaar.

Ja. Wist u dat wij gratis bezorgen binnen Nederland en België? Als u een bestelling plaatst vanaf €70, dan bezorgen wij deze gratis.

Voor bestellingen tot €70 berekenen wij €7,50 bezorgkosten.

Wilt u uw bestelling laten bezorgen in een ander land? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden en bezorgkosten.

Standaard bezorging: 4-7 werkdagen (ma-vrij), tenzij anders aangegeven op de productpagina.

Als u uw bestelling liever op een later moment ontvangt, laat ons dit dan weten via email.

Controleer in uw account de bezorgstatus en e-mail met tracking code. Wacht enkele dagen indien nodig. Neem contact op via info@pedicuremotoren.nl na 10 werkdagen en vermeld uw ordernummer.

Afhankelijk van uw bestelling: diverse transporteurs zoals PostNL, DPD, UPS en GLS worden ingezet.

We doen ons best om alle producten samen te bezorgen, maar sommige kunnen afzonderlijk worden bezorgd vanwege verschillende voorraadlocaties. Bij twijfel, neem contact op via info@pedicuremotoren.nl.

Is uw bestelling vertraagd? Geen zorgen, misschien is uw bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er slechts 1 pakket vertraagd. Kijk op de statuspagina van uw order om de status van al uw pakketjes te bekijken. Zo kunt u zien wanneer u de overige pakketten kunt verwachten. Bij twijfel, neem contact op via info@pedicuremotoren.nl.

Een groeiend aantal producten leveren wij uit eigen voorraad. De rest van ons assortiment leveren wij rechtstreeks vanaf onze leveranciers in binnen- en buitenland. Als u uw bestelling liever zelf afhaalt, neem dan contact met ons op om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Ons adres in Amsterdam is ons vestigingsadres. Wij ontvangen hier geen bezoekers en houden hier geen producten.

Wilt u weten waar uw bestelling zich bevindt? U kunt eenvoudig de status van uw bestelling bekijken in uw account bij ons. Daar vindt u ook een link naar uw Track & Trace. U kunt de Track & Trace code ook vinden in uw verzendbevestigingsmail.

Hebt u een verzendbevestiging ontvangen, maar lijkt de Track & Trace code niet te werken? Geen zorgen, de code werkt vaak pas later die dag. Als de code de volgende dag nog steeds niet werkt, neem dan contact met ons op.

Als u een bestelling heeft geplaatst zonder pallet-product, zal de bezorger uw pakketje afgeven bij uw buren als dat mogelijk is. Zo kunt u het pakketje alsnog snel en gemakkelijk in ontvangst nemen! Indien dat niet lukt, zal de bezorger uw pakketje naar een afhaalpunt in de buurt brengen. Zo kunt u het pakketje op een tijdstip dat u uitkomt ophalen.

Als u salonmeubilair, zoals een manicuretafel, heeft besteld, zal onze bezorgpartner uw bestelling naar het depot terugbrengen. Maar geen zorgen, want er zal dan zo snel mogelijk een nieuwe bezorgpoging worden gedaan. Zo bent u er zeker van dat u uw salonmeubilair snel in huis hebt! U kunt de nieuwe bezorgpoging terugvinden in uw Track & Trace code.

Wij raden met klem aan dat er iemand aanwezig is bij de levering van uw salonmeubilair. Zo kunt u ervoor zorgen dat alles naar wens verloopt en dat u direct kunt genieten van uw nieuwe aankoop! Helaas is het vaak zo dat onze bezorgpartners niet leveren als er niemand aanwezig is om het salonmeubilair in ontvangst te nemen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace code met geplande leverdatum.

Onze bezorgpartners zullen uw salonmeubilair met speciaal vervoer op een pallet uitsluitend bezorgen tot de eerste deur op de begane grond. 

Voor uw bestelling worden twee leverpogingen ondernomen.

  • De datum van de eerste poging kunt u via de trackingcode achterhalen. U ontvangt deze per email.
  • Voor de tweede poging neemt de transporteur telefonisch contact met u op om deze in te plannen.
  • Mochten de levering mislukken of door u worden geweigerd, dan wordt de bestelling geretourneerd.
  • De retourkosten bedragen €200 exclusief btw per pallet, welke verrekend worden met uw terugbetaling.
  • Bij weigering wordt de bestelling geretourneerd.
  • De retourkosten bedragen €200 exclusief btw per pallet, welke verrekend worden met uw terugbetaling.

Nee. Wij bouwen geen producten in omdat onze bezorgpartners uw bestelling leveren. 

Onze bezorgpartners zullen uw salonmeubilair met speciaal vervoer op een pallet uitsluitend bezorgen tot de eerste deur op de begane grond.

Nee. Wij zetten geen producten in elkaar omdat onze bezorgpartners uw bestelling leveren.

Onze bezorgpartners zullen uw salonmeubilair met speciaal vervoer op een pallet uitsluitend bezorgen tot de eerste deur op de begane grond.

Meld transportschade binnen 7 dagen na bezorging van het product. Dan ontvangt u kosteloos een vervangend product. Schade gemeld na 7 dagen wordt behandeld als reparatieaanvraag. U kunt ook binnen 14 dagen retourneren. Kosten voor schade worden van het te restitueren bedrag afgetrokken.

Wat als mijn vraag niet is beantwoord?

Kijk op onze veelgestelde vragen pagina. Mocht u het antwoord op uw vraag daar niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.